Loading...

ABOUT US Williams Liverpool.

Find out more about what we do and our team.

CUSTOMER REVIEWS.

Our centre star rating is based on customer satisfaction scores from real customers. It is based on information collated by BMW UK over the past 90 days of new car sales and aftersales service transactions, where the customers have subsequently elected to complete a satisfaction survey online or by phone. You will also see below customer comments, which are unedited.

  • New Car Sales

    4.8
    • 46 ratings
    • 12 comments
  • Customer Service

    4.4
    • 208 ratings
    • 70 comments

The service was very good.

Sales

Very courteous.

Service

Now my third car purchased from John Ferguson at Williams and the service was excellent as usual. New showroom looks great too including the presentation room when collecting my car. Would recommend to anyone.

Sales

Always a pleasure.

Service

Excellent customer service from start to finish and Greg Leatherbarrow was extremely helpful.

Sales

Extremely pleased with the service.

Service

Marlon was very good and answerd all me questions.

Sales

Extremely helpful.

Service

Car went in on 16th feb to investigate rough running at low speeds and a juddering drivers window. Rough running was repaired (coil packs. again) but the drivers window needed a seal that wasn't in stock.

Service

The service was good.

Service

Normally excellent but this time the car had a fault with the service indicators which was noted but not fixed

Service

Rang several times during the week to speak to the service department - every time I was either cut off of no one answered.

Service

It was NOT in for a SERVICE put more OPTIONS. It was a ustomer Service Issue

Service

I was advised there was going to be an extra charge for the registration number to be a 15 plate which I was not advised at time.

Sales

I dealt with Steve, it was excellent customer service.

Service

they were very good.

Service

It was really good.

Service
Mr Gibbons, Thank you for the response it is very much appriciated

Have really looked after me, my car is only 6 months old and has a few issues, they taken the time to keep in contact and inform me of the progress. Joelle the Service Adviser is excellent

Service
We do on board your recent comments regarding your car which will be discussed with BMW, Barry will keep you informed of any actions. Joelle is very pleased with the comments made I have passed on my thanks to her.

It was fine.

Service
Mr Hartley, Thank you for responding to the survey and we look forward to seeing you again in the future.

when i booked my car in i was told that i would be given a lift back to my office which is about 1 15 minute walk or a 5 minute car ride - when i asked about this at the garage i was told they could call me a taxi but at my expense

Service
Mrs Hill, Williams Liverpool have offered all customers a lift by taxi back into Liverpool city centre free of charge for the past twenty years, I just cannot understand how this confussion arose. On your next visit we would be more than happy to arrange a taxi for you. Best regards,

The service was very good. The sales person was very helpful.

Sales

Very dissatisfied at the service provided. Joelle was lovely but the service for such an expensive car is woeful. I was expected to pay £15 to cover insurance for a recall they suggested! I was offered a complimentary super valet which was a disgrace

Service
Miss Yardley, I understand that Barry has already called you to discuss your issues regarding the recent visit and I would like to thank you for the feedback.

Absolutely excellent.

Service
Mr Shepherd, Thanks for such positive comments regarding Williams Liverpool, Eric Pursglove and Alan Corish looked after your car on the day and I have personally thanked both of them. We all look forward to seeing you again in the future.

Very good

Service

Ronnie Jones who assisted us on the purchase of the vehicle, was very professional and friendly. He provided good advice.

Sales

The whole thing was great.

Service

they were really good welcomming and helpful

Service
Miss Smith, Such lovely comments to make, Thank you

I have found that I have been kept on hold on trhe phone for too long.

Service

costs very expensive .

Service

The work took a day longer than expected.

Service

THe staff were fantasic. Couldn't have assited me more.

Service
Mr Devitt, I really do believe our staff are fantastice here however it sounds lovely coming from the customers, Thank you.

Happy with the centre.

Service

it was very efficient i was very pleased.

Service

Very friendly. Professional and completed on time.

Service

Everything was very good.

Service

the service was good but thee issue has not been reolved.

Service

It was perfect.

Service

Everything ran smoothly from day of purchase to pick-up.

Sales

My sales rep Shaun Bimpson could not have been more helpful, he took time to understand my requirements and came up with great options.

Sales

Very helpful

Service
Mr Dunning, it was good to see you at the service centre we do look forward to seeing you again in the future. Kind regards.

The service was very good.

Service
Mr Leary Thank you for the response and for taking the time with our survey.

The centre did not have any tyres in stock

Service
We did not have your tyre size in stock we ordered the tyres and fitted them as soon as they arrived, we hope the delay did not cause too much inconvenience,we would like to thank you for your patience on the day.

they were very helpful and professional.

Service
James Whitfield looked after you on the day, I agree, he is most helpful and professional and a credit to Williams Liverpool.

They did it on the fast lane, it was all nice and spotless afterwards.

Service
Mr Walker Thank you for taking advantage of the 90 minutes Fast Lane service, it was a pleasure to look after your car.

I found the sales person, Shaun Bimpson, very professional and helpful throughout the whole process. This made the experience extremely straight forward and hassle free. I felt that Shaun worked hard to find a car quickly to meet my specifications.

Sales

The key was required a new battery which had not been spotted when it was in the Centre.

Service
During the visit we had no idea that your car key required a new battery, the car locked normally and the key was operating as it should, I note that we have now replaced the key battery for you,

Efficient service.

Service

The work was done on time.

Service
We do attempt to have all cars visiting Williams ready on time for customer collection, I would like to thank you for your business on the day and we do look forward to greeting you again.

Perfect service.

Service
Mr Ozer, It was a pleasure to look after the car and we will see you again for future service requirements

Always very helpful at the centre.

Service
Mr Quaye once again thank you for the feedback we do appreciate the comments

the service was very good.

Service
Mr Price, Thank you for the comments and for completing the survey, we look forward to seeing you again

No problems.

Service
Mrs Dunwoody, I would like to thank you for taking the time with our survey

they are generally very good.

Service
Thanks for responding, we do look forward to seeing you again

Happy with the centre.

Service
Mr Alexander, it was a pleasure to see you and Mrs Alexander at Williams we look forward to seeing you both again for service.

The centre didn't advise me at the time of booking that I was required to bring my full drivers license to enable me to take a courtesy car.

Service
Mrs Harris, before we provide a loan car we have to see both parts of the license please accept my sincere apology if this was not relayed to you during the reservation booking.

Very friendly and professional.

Service
Mr Shaw, Alan worked on your car and Eric checked the car in and out, I have passed on your comments, Thank you for taking the time.

they were very professional

Service
Thank you for responding Mr Mead and for the positive comments.

It took a long time to get an appointment because I needed a courtesy car.

Service
Thank you for your patience we do service a lot of cars on a daily basis and sometimes we can wait a little longer for a loan car, for future visits we could offer you a service whilst you waited if this was of interest to you.We often service cars while customer relax in our waiting lounge.

James Whitfield is an ambassandor for BMW, he provides expectional and professional service.

Service
Mrs Prescott, I could not agree more James has viewed your comments and is delighted, he is very popular with customers and is a credit to Williams Liverpool.

Great service.

Service
Thank you for taking the time with our survey it is very important to read your feedback.

Very professional, polite and friendly.

Service
Mrs Martyn, Joelle and Simon looked after the car during the day they are delighted with your kind comments, thank you

The centre had not done all the work.

Service
Mr Coka, it has been explained that further investigation is required on faults stored in the cars memory relating to self level suspension, we will wait for instruction as to how you wish to proceed, we are more than happy to reinvestigate and estimate costs for you

A very friendly, efficient and professional service.

Service
Fantastic comments regarding Williams, Thank you

Joanne listened to what I had to say, the car was cleaned.

Service
We wash and hoover all cars upon completion of the service, Thank you for the response it is appriciated.

Very happy with the service.

Service
Thanks Doctor for taking time out to respond, we will see you again on the next service

Couldnt be more helpful

Sales

The service was very good but the valet didn't include a clean of the windows inside.

Service
Mr O'Connor upon completion of cars in for service we will wash and hoover as part of the service during the next visit please mention interior glass and we will gladly add this for you

I shocked with the cost to fix the mirror back on.

Service
The fix to rectify the rear view mirror would be to replace the screen as the main mirror holder has broken away, bonding the fixing back on is not always possible, if a new screen is required we are sure your insurance company can assist if you make contact with them.

They accepted that the work on the exhaust was covered by the warranty (the same part was replaced at the MOT last May) and therefore I only had to pay for the brake pads and discs.

Service
This was never in question the manifold required replacement during the visit and this was replaced under warranty, leaving you with just the brakes to pay for. Thank you for responding

Cleaned in car but not boot.

Service
We do wash and hoover the passenger compartment however generally we do not touch the boot as customers will have personal items stored, we will always clean your boot but please do request this at check-in.Thank you

Superb personal service very happy with an excellent job done

Sales

Good service.

Service
Doctor, We look forward to seeing you in the future for service work, Thank you for responding

Very professional

Service
Mr Jones, Thank you for your comments regarding the recent visit to the Aftersales Centre

The service indicator had not been reset but this has been resolved.

Service
Mr Brown, The indicator did look as if it had not been reset this was due to a program error which we do apologise for, I understand we came to your home to collect the car in order to have it reset again, Thank you for your understanding on the day, Barry did discuss the issue with me and infomed me that the car was reading correctly again.

When booking the car in I was advised that the brake fluid needs replacing. This surprises me and when I checked your servicing guidelines I learnt that it is replaced every 2 years. I assume it was replaced in the service at 2 years old so why now?

Service
According to our records which we believe are correct your car has it's brake fluid changed every three years, we have checked back on the service history and cannot see brake fluid being changed during the service in Jan 2014, our reccomendation still applies.

I was told the car was on a service plan but when I came in for the service I was charged £250 for an oil change.

Service
Mrs Price, you are quite correct Susan on our reservation desk did inform you during the call that the car had a service pack sadly Sue had an incorrect number written down on the chassis number which was a genuine mistake, when you purchased the car a service pack was never purchased. we are sorry if this caused any confussion.

The service was good.

Service

From the moment you walked in the door you were made welcome and staff where so helpful and polite.

Service
Mr Jones, really lovely comments regarding our service centre thank you for responding and we look forward to welcoming you to Williams again in the future. Best regards,

they were very good.

Service

The cost of the service was a bit a expensive.

Service
Mr Power, I have looked into the service of the M3 on the day we carried out an oil service together with intake filter, micro filter and a brake fluid change, a substantial service that was required at the mileage covered.

Visit was for both body and service

Service
Mr Morris, You visited both Service and Bodyshop I trust the visit was to your satisfaction. Thank you for the business.

I was very pleased with it.

Service
Mr George thanks for responding to the survey, we will see you again at the next service